woensdag 26 oktober 2011

Langkawi - Kuala Lumpur

Helaas was vandaag de dag dat we van Langkawi weg moesten. Op naar Kuala Lumpur, waar we ook erg naar uit keken!

We hebben 's ochtends nog even relaxed gedaan en heerlijk op het strand gelegen. Tonnie heeft nog een waterscooter gehuurd en daarmee over de zee gecrossed!

Vanaf ons hotel zagen we het Baraya resort, een erg populair resort, waar we ook even zijn wezen kijken aangezien Jolien daar zat!

Nadat we ons hadden omgekleed hebben we nog even geluncht met uitzicht op zee en daarna was het echt tijd om richting het vliegveld te gaan.

De vlucht vertrok mooi op tijd. Helaas kregen we wel de info van de piloot dat het weer erg onstuimig was en dat het een ' bumpy-ride' kon gaan worden. Daar was ik niet blij mee aangezien onze eerste vlucht met Air Asia een enorme links-rechts manoeuvre had gemaakt. Maar, achteraf was er niks aan de hand en stelde het bumpy-ride gedeelte niks voor.

Aangekomen op de luchthaven namen we een taxi naar ons hotel. Ons hotel zit naast de KL-tower.

We zijn gelijk de stad ingegaan om te eten bij de Outback. Een van onze favoriete restaurants in Amerika, welke toevallig ook in KL zit! Het eten was er heerlijk, alleen had Tonnie verwacht dat hij echte spareribs zou krijgen, maar het waren ribs van koeien. Achteraf logisch aangezien hier alles hallal is!

Na het eten nog even in een IT-mall gekeken, maar de prijzen schelen niet veel met Nederland, dus we kijken wel, maar kopen niks. Lekker Nederlands he ;) :D